"uw houvast in bereikbaarheid"

Bereikbaarheidsdienstrooster

De module Bereikbaarheidsdienstrooster is ontwikkeld voor het plannen, registreren en monitoren van de bereikbaarheids- en consignatiediensten in zorginstellingen van diensten zoals vakgroepen, apotheek, ICT en TD. Planning en registratie kan snel en eenvoudig centraal en decentraal plaatsvinden. De monitoring is via dashboard functionaliteit mogelijk per volledige dag en op de actuele tijd bij posten als de telefonistes, receptie, beveiliging en SEH.

Optioneel is een integratie met het telefoonsysteem mogelijk en dit unieke concept leidt ertoe dat de dienstdoende specialist van een vakgroep niet alleen overdag maar 7 x 24 uur onder één nummer bereikbaar is. Op basis van datum en tijd worden gesprekken automatisch doorgeschakeld naar het telefoonnummer dat is ingevoerd, zoals een intern toestel, een “groep” toestellen, een privé toestel of mobiel nummer. Ook een 1e en 2e OK-team kunnen middels één handeling locatie onafhankelijk worden opgeroepen middels een sms of gesproken bericht met monitoring wie beschikbaar is.

Noodsituaties en calamiteiten